Witajcie!
Dzisiejszy post
rozpocznie cykl materiałów na temat polskich portów jachtowych. Na pierwszy
ogień idzie Sopot, moje rodzinne miasto :)
Budowa mariny w Sopocie
rozpoczęła się w 2010 roku, a jej oficjalne otwarcie miało miejsce rok
później, 6 lipca w 2011 roku. Projekt był współfinansowany przez Unię
Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość inwestycji
wyniosła bagatela ponad 65,5 mln zł (!), z czego 25 mln miastu dołożyła
UE.
Marina Sopot
zlokalizowana jest na końcu sopockiego Mola i dysponuje 103 miejscami
postojowymi: 63 to miejsca dla łodzi o długości do 10 metrów, a pozostałe
40 miejsc to miejsca dla łodzi o długości do 24 metrów. W skład mariny
wchodzą także budynek bosmanatu wraz z zapleczem oraz restauracja.
Jest to pierwsza na
wybrzeżu gdańskim przystań komercyjna, nie subsydiowana przez miasto.
Dzierżawcą mariny jest firma KMS, która zarządza również sopockim molo.
CENNIK
Za cumowanie w marinie
podczas sezonu wysokiego (15 VI – 31 VIII) zapłacimy 8 zł od metra długości
naszej jednostki, a w sezonie niskim (1 IV – 14 VI, 1 IX – 31 X) 6 zł.
Podane ceny są cenami za dobę postoju. Obowiązujący system zniżek i
promocji na rok 2014 znajduje się poniżej.
Zniżki: (nie łączą się)
- cumowanie dla rezydenta
(powyżej 5 miesięcy) 20%
- cumowanie powyżej 1
miesiąca 10%
- cumowanie powyżej 7 dni
5%
- cumowanie do 2 godz.
(bez wejściówki na molo) 75%
- cumowanie do 10 godz.
(1 wejście na molo) 50%
Promocje:
- dodatkowy rabat dla
małych jednostek do 8 m - 15%
- dla mieszkańców i firm
sopockich – jednostki do 12 m - 30%
Dopłaty:
katamaran 50%
Źródło: strona internetowa mariny w Sopocie, http://www.sopot-marina.pl/
Według Was to dużo, czy mało?
Poniżej moja fotorelacja:
W sopockiej marinie królują łódki wyprodukowane w polskich stoczniach |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz